WEBHITEL-Hitelközvetítői Közösségi Portál.

Hitelek,19-Biztosító kapcsolata.Pályázatok,Befektetések,


Telecom.Internet szolgáltatás!!!


aink



A QuaesTel számára fontos, hogy termékei értékesítésébe viszonteladó partnereket is bevonhasson, ezért többféle konstrukciót is ajánl. Cégünk lehetőséget kínál private label, co-branding vagy klasszikus ügynöki együttműködésre. Partnereink a nagykereskedelmi és kiskereskedelmi forgalmi díjak közti szignifikáns árrésen realizálhatnak nyereséget. Távközlési szolgáltatásaink viszonteladását nem kizárólag ezen területen tevékenykedő cégeknek ajánljuk, hanem minden olyan szolgáltatónak amely már meglévő ügyfélkörrel rendelkezik.

Viszonteladói szolgáltatásaink

  • VoIP és IP PBX
  • CPS (szolgáltató előválasztás)
  • QBon telefonkártya
  • Internet hozzáférés
  • Megosztott/dedikált szerver és web hosting

Magánszemélyek-nek!!!

Használhatja bármilyen szélessávú internettel!

A QuaesTel QLink Universal csomagját ajánlja Önnek és családjának, mellyel új dimenzióba kerül a vezetékes telefonálás. Cserélje le régi készülékét egy internet alapú VoiP telefonkészülékre.

A hagyományos telefon előfizetésekkel ellentétben a QLink Universal csomagnál kapcsolási díj és havi díj sincs. A számla kizárólag a hívásforgalmi díjakat tartalmazza.


Használhatja bármilyen szélessávú internettel!

  Percdíjak *
(QLink Universal - Ft/perc)
Nemzetközi 1 11.43
Nemzetközi 2 24.13
Nemzetközi 3 49.53
Nemzetközi 4 62.23
Nemzetközi 5 74.93
Nemzetközi 6 87.63
Nemzetközi 7 100.33
Nemzetközi 8 113.03
Nemzetközi 9 151.13
Nemzetközi 10 214.63
Nemzetközi 11 290.83
Nemzetközi 12 500.00
Helyi 5.71
Távolsági 8.76
T-Mobile 30.48
Telenor 30.48
Vodafone 30.48
QuaesTel FREE 0.00
Nemzetközi díjzónák
* A feltűntetett árak bruttó árak

Használhatja bármilyen szélessávú internettel!

GYIK

Kérdés: Mi a QuaesTel QLink Universal szolgáltatása? Válasz: QuaesTel, a QLink Universal szolgáltatója, egy teljes körű engedéllyel rendelkező nemzetközi távközlési szolgáltató, a QUAESTOR csoport tagja, amely kommunikációs megoldásokat nyújt ingatlanfejlesztések, vállalatok és magánszemélyek részére az egész világon. A QuaesTel 2004 óta működik mind az Egyesült Államokban, mind Európában, különös tekintettel a közép és kelet-európai régiókra. A QLink Universal, a QuaesTel hagyományos telefon szolgáltatása, elsősorban egyéni előfizetők és kisvállalkozások részére, azok telefonköltségének drasztikus csökkentése érdekében.

K: Hogyan használható a QLink Universal szolgáltatás? V: A QLink Universal használatakor minden esetben az alap kritérium, hogy internet szolgáltatás kell hozzá. A szerződéskötéskor vásárolt, az internetre kapcsolódott ATA egység beiktatásával - hagyományos telefonkészülékkel használható. A QLink Universalt elsősorban egyéni előfizetők, családok részére fejlesztettük ki, de beintegrálható kisvállalkozások meglévő telefonhálózatába is. Egyszóval: a QLink Universal megvalósítja az olcsó és hatékony kommunikációt minden szférában.

K: Milyen kötöttségekkel jár a QLink Universal? V: Rejtett költségek nincsenek. A QLink Universal esetében nincs telefonálási kötelezettség, nincs szerződéskötéskor fizetendő belépési díj, nincs csúcsidő, a számlázás másodperc alapon történik, és a hálózaton belüli hívások ingyenesek.

K: Miért éri meg az QLink Universal szolgáltatást használni? V: A QLink Universal rendkívül kedvező percdíjakat kínál, ráadásul hálózaton belül díjmentesen telefonálhat. Telefonáljon bátran, sokkal többet, és fizessen kevesebbet! A QLink Universal szolgáltatásnál nincs havidíj, Magyarország összes vezetékes telefonját egyforma áron hívhatja, nem különböztetjük meg a helyi és távolsági hívásokat, ráadásul akár 30 országba indíthat hívásokat mindössze bruttó 11,25 Ft-ért.

K: Használhatom a QLink Universalt mobiltelefonon keresztül? V: Igen. Azok az okos mobiltelefonok, amelyek alkalmasak SIP protokoll használatára, vagy amelyek alkalmasak SIP kliens szoftverek letöltésére es futtatására, beállíthatók a QLink Universal szolgáltatás igénybevételére.

K: Milyen régiókban vehető igénybe a szolgáltatás? V: Szolgáltatásunk Magyarországon bárhol igénybe vehető, fizikai korlátok nélkül. Egyetlen kritérium van, hogy Ön rendelkezzen szélessávú internet-kapcsolattal.

K: Ha a Quaestel-t választom szolgáltatómnak, megtarthatom-e a mostani telefonszámom? V: Igen. Önnek lehetősége van jelenlegi vezetékes telefonszámának megtartására. Fontos tudnivaló, hogy a számhordozás csak akkor lehetséges, ha szerződést köt a QuaesTel szolgáltatására. A szerződésben vállalnia kell, hogy a hordozott telefonszámot a szerződésben meghatározott földrajzi címen üzemelteti. Erre azért van szükség, mert a földrajzi számok jogilag, csak a szolgáltatási szerződésben meghatározott címen használhatók. A számhordozásról részletes tájékoztatásért hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 80 10 20 20 telefonszámon, minden hétköznap 9.00-17.00 óráig.

K: Mi az, hogy a hálózaton belüli hívás ingyenes? V: Ha Ön ügyfelünk, és az Ön által hívott fél (az adott előfizetői hívószámon) szintén a QLink Universal telefonszolgáltatás ügyfele, akkor a hívás hálózaton belüli hívásnak minősül és díjmentes, bárhol tartózkodjanak rokonai, vagy üzletfelei.

K: Hogyan rendelhetem meg a Quaestel szolgáltatást? V: Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette figyelmét, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az AJÁNLATAINK menüpont alatti kérdőív pontos kitöltésével, vagy a 06 80 102020 telefonszámon.

K: Mennyibe kerül a szolgáltatás? Mennyi a percdíj? V: Szolgáltatásunk havidíjmentes, nincs telefonálási kötelezettség, másodperc alapon számolunk, percdíjainkat pedig itt tekintheti meg.

K: Mindenhonnan hívható-e az új, QLink Universal telefonszámom? V: Igen, a telefonszám, amit szerződéskötéskor tőlünk kap, bármilyen hálózatból hívható, akárhonnan a világon. (Ez egy 21-es hívószám, melyet kérésére 061-es előhívóval is a rendelkezésére tudunk bocsátani.)

K: Műszaki hiba esetén hová fordulhatok? Abban az esetben, ha nem működik a szolgáltatás annak ellenére, hogy az internet Önnél továbbra is tökéletesen üzemel, írjon erre (LINK) a címre, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat hétköznap 9.00-17.00 óráig a 06 80 10 20 20 telefonszámon.

K: Mik lehetnek a leggyakoribb problémák, ha összedugtam a készüléket és az mégsem működik? V: Előfordulhat az Ön routerének csak egy kimenete van, így, ha a készüléket csatlakoztatta, lehúzta azt az internetről. A készülék üzembe helyezéséhez minimum egy szabad helynek kell lenni az Ön routerén. Leggyakoribb hiba, ha az Ön routerének tűzfala blokkolja a készüléket, ez esetben ezt a router megfelelő beállításainál engedélyezni kell.

K: Ha a Quaestel szolgáltatást választom, szükségem van még a hagyományos telefonvonalamra? V: Nincs, kivéve, ha az internet-előfizetése telefonvonalon keresztül működik (pl. ADSL), akkor előfordulhat, hogy üzletpolitikai okok miatt nem tudja felmondani meglévő telefonvonalát.

K: Más VoIP szolgáltatók ügyfeleit elérem a Quaestel hálózatából? V: Minden más VoIP felhasználót el tud érni. Ha nem sikerülne valakit elérnie, kérjük, jelentse be a problémát itt (LINK). Ezt követően megpróbálunk utánajárni, mi lehet ennek az oka. A Quaestel hálózata nyitva áll más szolgáltatók előtt, így a Quaestel ügyfeleit biztosan el tudják érni más VoIP szolgáltatók ügyfelei.

K: Milyen internet-sebesség szükséges a Quaestel QLink Universal hangszolgáltatásához? (ADSL) V: A QLink Universal nem igényel nagy sávszélességet, mert a hangcsomagok kódolva és tömörítve vándorolnak az interneten. Egy vonal sávszélességigénye …100……. kbps mindkét irányba, viszont az internet sebesség változásának sajátossága miatt jobb, ha kb. …………. kbps sebességigénnyel számol.

K: Minden internet-szolgáltatóval működik a Quaestel szolgáltatás? V: Igen. Amennyiben a termék mégsem működne valamelyik szolgáltatóval, kérjük, jelezze felénk.

K: Kompatibilis-e a hagyományos fax készülékem a VoIP telefonvonalammal? V: Igen, de fenntartásokkal! A FAX-ot analóg telefon-hálózatokhoz fejlesztették ki, így csak körültekintő beállítások mellett működik VoIP hálózatokban. A fax-kommunikáció a kapott jelet másképp használja fel, mint a hagyományos hangkommunikáció. A VoIP technológia digitális jelsorozatokká alakítja át és tömöríti az analóg hangkommunikációt, viszont hangra, és nem faxra optimalizálták. Ha ATA adapterrel csatlakoztat egy faxot egy VoIP hálózatba, nem biztos, hogy fog működni.

K: A segélyhívószámokat is elérem a Quaestel hálózatból? V: Igen. Hagyományos telefonhálózat esetében az előfizető pontosan meghatározható helyen van, így az általa tárcsázott segélyhívó szám a hozzá legközelebbi rendőrségen, mentőállomáson, vagy tűzoltóságon csörög. Mivel Ön VoIP előfizető, így alapesetben nem tudhatjuk, melyik földrajzi területen tartózkodik. Amennyiben Ön adatai között megadja tartózkodási helyének körzetszámát, segélyhívásait tudjuk továbbítani.

K: A meglévő telefonkészülékem használhatom továbbra is? V: Igen. A QLink Universal bármely hagyományos telefonkészülékkel használható. (Ez lehet bármilyen analóg RJ11-es csatlakozóval rendelkező készülék, beleértve a vezeték nélküli készülékeket, kis analóg alközpontokat, üzenetrögzítőt) Fontos, hogy a készülék TONE üzemmódban működjön, ezért bizonyos régebbi típusokkal (pl. hagyományos tárcsás telefon) a szolgáltatás nem használható.

K: Szakadozik a hang! Mi az oka? V: A folyamatos, jó minőségű hang azon múlik, hogy az Ön által használt készülék mekkora sávszélességen éri el az internetet. Többnyire a letöltési sebesség a nagy, a feltöltési a (jóval) kisebb, így a gyakoribb eset az, hogy Ön jól hallja partnerét, míg a partnere rosszabbul hallja Önt (kivéve, ha a partnere is interneten keresztül telefonál). Gyakran előfordul, hogy bár a sávszélesség mindkét irányban megfelelő kellene, hogy legyen, a hang mégis szakadozik. Ennek leggyakoribb oka az, hogy a telefonáláson kívül más alkalmazások is foglalják a sávszélességet. Ilyen alkalmazás lehet egy internet böngésző, fájlcserélő program, de akár egy vírusadatbázis is frissítheti magát - arról nem is beszélve, hogy ha a számítógép vírusos vagy a számítógépes hálózatban olyan vírusfertőzés van, amely nagy hálózati forgalmat generál, akkor a telefonálás hangfolyamának is csak sokkal kisebb sávszélesség jut.

K: Hogyan követhetem nyomon hívásaimat, hívásnaplómat? V: Weboldalunk MY ACCOUNT linkjére kattintva, regisztráció után, Önnek lehetősége van nyomon kísérnie hívásait és betekintést nyerni aktuális számlaállapotába.

K: Hogyan egyenlíthetem ki számlámat? V: Több lehetősége van számlájának kiegyenlítésére. Banki átutalással, csoportos beszedési megbízással, illetve sárga postai csekkel, de ez esetben számolnia kell az ezzel járó többletköltségekkel.

K: Vannak olyan partnereik, akik érdekeltek a QLink Universal és más hívórendszereik értékesítésében? V: Igen. Ezek az együttműködések, mindannyiunk elégedettségére, kiválóan működnek, mert partnereink nyeresége mellett, mi is sikeresen gyarapítjuk QLink Universal, QBon és QLink Family ügyfeleink számát. Viszonteladói programunkba sikeresen kapcsolódnak utazási irodák, nagy szervezetek, vállalatok, és különböző csoportok. Egyéni ügynökökkel is együttműködünk. Többféle támogatást tudunk részükre biztosítani, mint a műszaki támogatást, ügyfélszolgálatot, és akár különböző reklámanyagokat is. Látogasson el honlapunk “VISZONTELADÓK” oldalára további információkért.

K: Léteznek Önöknek üzleti rendszereik? V: Igen, Léteznek megoldásaink a telefonálásra a vállalatok részére is. Rendszereink, szükség esetén, tartalmazhatnak különleges telefonkészülékeket és egyéb rendszereszközöket, további lehetőségek és szolgáltatások elérése céljából. Kérjük érdeklődése esetén keressen minden hétköznap 9.00-17.00 óráig.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 34
Heti: 98
Havi: 763
Össz.: 128 867

Látogatottság növelés
Oldal: Telecom.Internet.
WEBHITEL-Hitelközvetítői Közösségi Portál. - © 2008 - 2024 - webhitel.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »