- Kiegészítő kockázati életbiztosítás
- Kiegészítő biztosítás baleseti halál esetére
- Kiegészítő biztosítás baleseti rokkantság esetére
- Díjátvállalás munka és keresőképtelenség esetére
- Baleseti kórházi napi térítés
- Díjmentesítés rokkantság esetén
- Műtéti térítés
- Kórházi napi térítés
- Kritikus betegségek kiegészítő biztosítása
Díjfizetési kedvezmény: éves, féléves, negyedéves, havi díjfizetési gyakoriság választható, így előre tervezhetővé válnak a kiadások. A díjfizetési gyakoriságtól függően különböző mértékű kedvezményt adunk az éves biztosítási díjból.
Díj-szolgáltatás arány: viszonylag csekély biztosítási díj mellett nagyfokú biztosítási védelmet nyújt a biztosító, így azok is biztonságban tudhatják szeretteiket, akik nagyobb összegű befizetést nem engedhetnének meg maguknak.
Adómentes kifizetés: a biztosítási szolgáltatás adómentes.
Megtakarításos életbiztosítások:
Életünk során mindig újabb és újabb célokat tűzünk magunk elé. Ám minél nagyobb a kitűzött cél, megvalósítása annál jelentősebb anyagi ráfordítást igényel. Közelebbi és távlati céljaink megalapozásához az anyagi háttér létrehozásának legkevésbé megterhelő módja az ehhez szükséges összeg fokozatos, rendszeres, kisebb befizetésekkel történő összegyűjtése.
Ezen célok elérésében nyújtanak segítséget megtakarítási életbiztosításaink. A biztosítás biztonságos és nyereséget termelő megtakarítás. A biztosítási szerződéstől függően a biztosított elhalálozása esetén a következő szolgáltatásokat kínálja:
-kifizeti a biztosítási összeget nyereséggel együtt -visszafizeti az addig befizetett díjakat nyereséggel együtt -a szerződés díjmentessé válik a biztosítási tartam végéig (a szerződő mentesül a díjfizetés alól). Így váratlan tragédia esetén sem jut veszélybe családja, hozzátartozói anyagi biztonsága, vagy a kitűzött cél elérése.
Hitellehetőség: ha átmeneti pénzzavarba kerülne, szerződésének fedezete mellett hitelt vehet fel, kedvező feltételekkel.
Járadékszolgáltatás: a biztosítási szolgáltatás egy összegben vagy járadék formában is kifizetésre kerülhet. A járadék kifizetés során meghatározott ideig rendszeres bevételhez jut a kedvezményezett.
Vagyonkár bejelentés
Mit kell tennie a káresemény bekövetkezésekor?
Teendők a kár helyszínén:
A káresemény felfedezése után győződjön meg arról, hogy közvetlen életveszély nem áll-e fenn. Ha feltételezhetően személyi sérülés történt, a legfontosabb feladat a segélyszolgálat (mentők, tűzoltók) értesítése. Épületben, ingóságban keletkezett károk esetén tegye meg a szükséges lépéseket a károk súlyosbodása ellen. Életét, egészségét soha ne veszélyeztesse! Kérjük, hogy a károsodott vagyontárgyak állapotában a kárfelvétel időpontjáig, de legalább a kárbejelentéstől számított 5. napig ne változtasson. Amennyiben nagyobb mértékű változtatás miatt lényeges körülmények tisztázása lehetetlenné vált, a biztosító fizetési kötelezettsége nem áll be. Természetesen a kár enyhítése mindenki számára fontos. Ezért kérjük, pl.: csőtörés esetén a víz szivárgását, ömlését szíveskedjék megszüntetni, de a szemléig ne falazza be a felbontott falrészt! Esetleges betöréses lopás káresemény bekövetkezésekor intézkedjen, hogy a behatolás helyén keletkezett rongálás oly mértékig kerüljön javításra, hogy a lakás zártsága biztosított legyen.
Hivatalos szervek, hatóságok értesítése. Tűz, robbanás esetén a tűzoltókat mindenképpen – még az időközben eloltott tűzről is – értesíteni kell (a 105-ös számon). A tűzoltóságtól „hatósági bizonyítvány”-t kell igényelni, melynek eredeti példányát a végleges kárrendezéshez a biztosítóhoz el kell juttatni. Az okirat kiadása általában kb. 30 napot vesz igénybe. Betöréses lopás, rablás esetén természetesen a legfontosabb, hogy az eseményt az illetékes rendőrkapitányságon jelentse be személyesen vagy telefonon (a 107-es számon). A későbbi viták megelőzésére ajánlatos a bejelentés és a rendőrségi helyszínelés után a lakást tételesen átvizsgálni és a rendőrségen írásos feljelentés-kiegészítést, vagy pótfeljelentést tenni. Ennek 1 példányát kérjük a biztosítási kárbejelentéshez csatolni. A rendőrségi nyomozás általában 30-60 napot vesz igénybe, ezután „nyomozást felfüggesztő határozat”-ot adnak ki, melynek eredeti példányát a kár végleges lezárásához a biztosítóhoz el kell juttatni. Ha betétkönyvet, értékpapírokat tulajdonítottak el Öntől, azonnal zároltassa a kifizetést és indítsa meg a hirdetményi eljárást.
Biztosító értesítése A káreseményt a bekövetkezése után minél előbb, legkésőbb az észleléstől számított 2 munkanapon belül jelentse be a biztosítónak. Ez történhet személyesen, telefonon, a biztosító internetes kárbejelentő rendszerén keresztül, telefax útján, levélben, az üzletkötőnél, vagy az Önhöz legközelebb eső kirendeltségen. A szerződést kezelő kirendeltség címe a biztosítási kötvényen megtalálható, Társaságunk többi elérhetőségéről honlapunkon, vagy Ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat. Akár szóban, akár írásban teszi meg a bejelentést, az alábbi adatok szükségesek: Egy olyan telefonszám, melyen napközben Önt, vagy megbízottját meg tudjuk keresni. A szerződés / kötvény száma, amelynek a szolgáltatását szeretné igényelni. Szerződő / biztosított / károsult személyi adatai (név, cím, telefonszám). A káresemény helye, ideje, rövid leírása. A kár becsült összege, a kár által érintett vagyontárgyak tételes részletezése, pontos kárleírás (pl. beázott falsíkok területe), ingóságok felsorolása. Írásos bejelentésnél dátum és aláírás. Felelősségi kárnál: károkozó elismerő nyilatkozata.
Helyszíni szemle, dokumentumok A bejelentést követően hamarosan jelentkezik Önnél a biztosító kárszakértője telefonon, vagy személyesen. Ezt követően pedig 5 munkanapon belül – az esetek túlnyomó részében – helyszíni szemlére kell sort keríteni. A kárszemle időpontjának meghatározásakor szakértőnk igyekszik az Ön igényét figyelembe venni, de kérjük megértését, ha ez az időpont túlnyomórészt munkaidőre esik. A helyszíni szemlén jegyzőkönyv készül, melynek egy másolatát Ön kapja. Amennyiben a kárszakértő ezt nem adja át, kérjük, hívja fel rá a figyelmét! A jegyzőkönyv végén kerülnek felsorolásra azok a dokumentumok, iratok, melyek feltétlenül szükségesek a biztosítónak a kár megnyugtató rendezéséhez. Az Ön érdeke is, hogy kárát a legrövidebb időn belül megtérítse a biztosító, ehhez a bekért dokumentumok feltétlenül szükségesek. Ezekről – a kár jellegétől függően – kárszakértőnk a szemle során tájékoztatja majd Önt. Ha a biztosító részéről a kárbejelentés kézhezvételétől számított 5. munkanapon belül nem történik meg a kár megszemlélése, akkor Ön intézkedhet a javításról vagy a megsérült vagyontárgy(ak) helyreállításáról. A fel nem használt, illetve kiselejtezett alkatrészeket, berendezéseket és egyéb vagyontárgyakat a biztosítóval történt előzetes egyeztetést követően további 30 napig változatlan állapotban célszerű megőrizni.
Kárkifizetés A kárkifizetés a kárrendezés során a bekért legutolsó okirat a biztosítóhoz történő beérkezése után maximum 15 napon belül esedékes. A kárkifizetés történhet az Ön igénye szerint postai átutalással lakcímre, vagy banki átutalással az Ön által megadott bankszámlára. A Biztosító a szolgáltatást törvényes belföldi fizetőeszközben (forint) fizeti meg.
|